پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112144
دانشگاه شهرکرد پذيراي بيش از 6 هزار دانشجو است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 892

اسماعيل اسدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار دانشجوي بومي و غير بومي در بيش از 119 رشته تحصيلي در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.

وي افزود: از مجموع 119 رشته تحصيلي 39 رشته در مقطع کارشناسي، 50 رشته در مقطع کارشناسي ارشد و 29 رشته در مقطع دکتراي تخصصي و يک کد رشته نيز در مقطع دکتراي حرفه‌اي در اين دانشگاه تدريس مي‎شود.

اسدي با اشاره به فعاليت 270 عضو هيئت علمي در اين دانشگاه، گفت: اين تعداد اعضاي هيئت علمي به صورت تمام وقت در هشت دانشکده اين دانشگاه مشغول به ارائه آموزش‎هاي علمي و فعاليت‌هاي پژوهشي هستند.

رئيس دانشگاه شهرکرد از آمادگي کامل براي برگزاري ميزباني دانشجويان جديدالورود خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‎هاي صورت گرفته، خدمات دانشجويي از جمله تغذيه، اسکان و رفاه، بهداشت و درمان بر عهده معاونت دانشجويي بوده و تمهيدات لازم در راستاي تأمين نيازهاي رفاهي دانشجويان در حدود مقررات و ضوابط مصوب فراهم شده است.

وي با اشاره به وضعيت خوابگاه‌هاي دانشجويي اين دانشگاه، گفت: در حال حاضر سه باب خوابگاه برادران در داخل محوطه دانشگاه و چهار باب خوابگاه خواهران در مجتمع خوابگاهي خواهران پذيراي دانشجويان غير بومي نيازمند اين امکانات است.

اسدي در ادامه با اشاره به فعاليت معاونت فرهنگي دانشگاه، خاطرنشان کرد: اين معاونت در چارچوب مصوبات شوراي فرهنگي و با همکاري نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري به برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در سطح دانشگاه مي‌پردازد و سعي دارد با فراهم کردن شرايط مساعد، محيطي سالم براي بروز و ارائه سليقه‌هاي متنوع دانشجويان به وجود آورد.

وي با بيان اينکه حوزه معاونت پژوهشي دانشگاه نيز متولي امر تحقيق و پژوهش است، گفت: محور فعاليت اين حوزه شامل ارائه برنامه‌هاي کوتاه مدت و بلندمدت در ارتباط با انجام تحقيقات و بررسي و تصويب طرح‌هاي پژوهشي درون دانشگاهي است.

اسدي با اشاره به برخي از دانشکده‌هاي اين دانشگاه، گفت: تعداد 9 باب دانشکده در دانشگاه شهرکرد وجود دارد که هشت دانشکده در خود دانشگاه مستقر‌اند، دانشکده علوم انساني فارسان نيز در حال حاضر در رشته کارشناسي الهيات و معارف اسلامي در گرايش‌هاي فقه و مباني حقوق اسلامي دانشجو مي‌پذيرد.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html